Diensten door de week

Alledagkerk

Iedere dinsdag is er tussen 12:15 uur en 12:40 uur Alledagkerk in het koor van de Laurenskerk.
U bent allen van harte welkom om samen naar de verkondiging van God’s Woord te luisteren, samen te bidden en samen te zingen.

Een korte kerkdienst voor iedereen die daar, om wat voor reden dan ook, behoefte aan heeft.

19 maart: Voorganger: ds. Hans van Walsum, organist: Jan Teeuw

26 maart: Op weg naar Pasen, Voorganger: ds. Harold Schorren, organist: Matthijs Breukhoven m.m.v. Nelline Breukhoven, blokfluit

2 april.: Voorganger: ds. Jan Manni, organist: Aad v.d. Hoeven

9 april: Voorganger: ds. Hans van Walsum, organist: –

16 april: Voorganger: ds. Iet Buijser, organist: –

23 april: Geen Alledagkerk ivm sluiting Laurenskerk

30 april: Voorganger: ds. Helene Perfors, organist: –

7 mei: Voorganger: ds. Jan Manni, organist: –

14 mei: Geen Alledagkerk ivm herdenking bombardement op Rotterdam

21 mei: Voorganger: ds. Tjaard Barnard, organist: –

28 mei.: Voorganger: ds. René van Loon, organist: –

4 juni: Voorganger: ds. Bert Kuipers, organist: –

11 juni: Voorganger: ds. Harold Schorren, organist: –

18 juni: Voorganger: ds. Iet Buijser, organist: –

25 juni: Voorganger: ds. René van Loon, organist: –

Middaggebed voor Vrede en Verzoening

Rotterdam is partner in het wereldwijde netwerk verbonden met de kathedraal van Coventry, de Community of the Cross of Nails. Elke vrijdagmiddag om 12:30 uur vindt in dit kader in de Laurenskerk het middaggebed voor vrede en verzoening plaats, gelijktijdig met 180 plaatsen over de hele wereld waar men weet heeft van oorlogsgeweld maar zich in wil zetten voor verzoening en vrede. De Nederlandse kerken waar dit gebed plaatsvindt, hebben zich verenigd in het Conventryberaad.

Contactadres: monique@laurenspastoraat.nl