De Kapel is weer geopend!

Vanwege de corona-maatregelen was De Kapel in de Laurenskerk twee weken gesloten. Op donderdag 19 november is De Kapel gelukkig weer heropend.

De Kapel is ingericht voor het aansteken van een kaarsje, stilte en gebed. Van dinsdag t/m vrijdag tussen 11.00 en 14.00 uur bent u van harte welkom. De ingang van de kapel is links naast de hoofdingang van de Laurenskerk.

Er is ook altijd iemand aanwezig met wie u een gesprek kunt hebben. Deze tijdelijke kapel is ingericht omdat het kerkgebouw de komende periode alleen op zaterdagen te bezichtigen is (11.00-16.00 uur). Op zondag is de Laurenskerk open tijdens kerkdiensten met een beperkt aantal bezoekers.

Foto in de Kapel

Op de grote foto staan Mirjam van den Hoek en Femke van Driel. Zij beelden het thema “verbinden” uit. Op anderhalve meter afstand is er toch contact (verbinding) mogelijk.
-Peter van Wijk