Hoofddienst

Datum: 18/10/2020
Tijd: 10:30 - 12:00

Dienst Maaskant Open Grenzen.

Voorganger: Bernard van Verschuer.

Organist: Geerten Liefting.

U dient de RIVM richtlijnen te volgen: thuis blijven bij klachten en in de kerk 1,5 m afstand aanhouden. Tevens dient u bij het binnenkomen en verlaten van de kerk een mondkapje te dragen.

De PKN adviseert haar gemeenten dringend om nog slechts kerkdiensten met maximaal 30 personen te houden. De kerkenraden van LP en MKOG zullen zich daaraan houden.

Men moet zich van tevoren aanmelden via kerkenindelaurens@gmail.com  Een aantal mensen heeft aangegeven iedere zondag te willen komen. Zij hoeven zich niet opnieuw op te geven. Maar we zullen wel voorrang geven aan nieuwe inschrijvers, zodat we zoveel mogelijk verschillende mensen kunnen verwelkomen. Zo blijven we als gemeenschap verbonden met de Laurenskerk.

De dienst wordt ook uitgezonden via het Youtube kanaal van de kerk, zie onderstaande link.

U vindt de orde van dienst en een link naar de livestream op https://www.kerkenindelaurens.nl/vieringen/meeluisteren-met-kerkdiensten/