Hoofddienst

Datum: 27/12/2020
Tijd: 10:30 - 12:00

Laurenspastoraat Dienst van Schrift en Tafel.

Voorganger: ds. Harold Schorren.

M.m.v. Laurenscantorij o.l.v. Wiecher Mandemaker.

Organist Hayo Boerema.

Deze dienst is te volgen via ons youtubekanaal, de liturgie wordt -indien beschikbaar- op deze pagina gepubliceerd.

Vanwege de maatregelen ter indamming van het coronavirus kan deze dienst worden bijgewoond door maximaal 30 mensen. Wilt u aanwezig zijn? Laat uiterlijk vrijdag 25 december uw gegevens achter op het onderstaande formulier en druk op de knop ‘reserveren’. U ontvangt van ons uiterlijk zaterdag 26 december 16:00 uur bericht of er plaats voor u is.

Voor alle vieringen geldt: volgt de RIVM richtlijnen. Blijf thuis bij klachten. In de kerk wordt u verzocht bij binnenkomen en verlaten van de kerk een mondkapje te dragen, anderhalve meter afstand te bewaren en om niet te komen bij verkoudheidsklachten.

We wijzen u erop dat van de diensten in de Laurenskerk beeld- en geluidsopname kunnen worden gemaakt. Dat doen we om mensen de gelegenheid te geven de dienst van op afstand mee te beleven. Het is mogelijk dat bezoekers daarop af en toe in beeld verschijnen. Het zal dan meestal om overzichtsbeelden gaan. Wilt u NIET op beeld verschijnen, geef dat aub aan bij de ontvangende ouderling bij de entree van de Laurenskerk.

We wensen u een fijne dienst!

Bookings

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.