Hoofddienst

Voorganger: ds. Harold Schorren

Laurenscantorij olv Wiecher Mandemaker

Orgel: Hayo Boerema

Op de vierde zondag van de maand is de kerkdienst te volgen via: http://www.kerkdienstgemist.nl

Na de hoofddienst: vier de zondag!
Ook in vakantietijd is het goed om te vieren dat we een gemeente zijn, in de ontmoeting met elkaar en met mensen die als gast de Laurenskerk bezoeken. Daarom houdt het Laurenspastoraat ook in de zomer op de vierde zondag van de maand de deuren van de kerk tijdens en na de dienst open, onder het motto ‘Vier de zondag’.

Waar kan een gesprek beter plaatsvinden dan aan tafel? Op zondag, 27 augustus, dekken we de tafels voor een ‘high coffee’ aansluitend aan de hoofddienst van 10.30 uur. U bent van harte uitgenodigd om aan te schuiven, en ook gasten zijn welkom! In september hervatten we het lezingenprogramma.