Kinderkerstfilm – voor jong en oud

Datum: 24/12/2021
Tijd: 19:00 - 20:00

We hebben ook dit jaar met heel veel plezier een kinderkerstfilm gemaakt. De titel is: KERST GAAT ALTIJD DOOR. De engel Gabriel gaat weer naar de aarde. Dit keer in gezelschap van de dominee. Samen lopen ze door het Kerstverhaal. Met dat grote nieuws van God: er wordt een kindje geboren… maar wat wil dat zeggen?

Gewoonlijk spelen we het Kerstspel op Kerstavond live in de dienst de Laurenskerk. Maar door corona-beperkingen kan dat niet doorgaan. Maar kijk om 19.00 uur naar de film, want live of op teevee: KERST GAAT ALTIJD DOOR!

De film wordt uitgezonden op het YouTube kanaal van Kerken in de Laurens, zie hoofdmenu boven kerkdiensten