Kerstzangdienst

Datum: 24/12/2019
Tijd: 21:00 - 22:00

Kerstzangdienst – Aanvang: 21:00 uur

Welkom in de Laurenskerk en welkom in deze dienst op Kerstavond. Buiten is het donker en koud. Hier in de kerk schijnen de lichtjes en zoeken we de warmte bij elkaar, als een tegenstem in onze wereld.
We horen het aloude verhaal van de geboorte van Jezus, Gods liefde voor ons. We zingen bekende liederen en genieten van de prachtige zang van Young Voices. En zo mogen we dan straks de wereld weer in om liefde en warmte door te geven aan anderen.

Voorganger: ds. Harold Schorren

Met medewerking van Young Voices o.l.v. Carla Veeningen.

Organist: Hayo Boerema

Bij de uitgang verkopen we weer wijn met brood, de opbrengst is voor Solidaridad

Solidaridad is een internationaal opererende maatschappelijke organisatie, die meer dan 50 jaar ervaring heeft in de verduurzaming van productieketens. Samen met iedereen in de keten – van boer tot multinational – wordt gewerkt aan eerlijke producten, die geen schade toebrengen aan mens of milieu en voor iedereen winstgevend zijn. Solidaridad werkt door 13 productieketens heen en is actief op 5 continenten, via 9 regionale kantoren.