Kliederkerk

Datum: 22/05/2022
Tijd: 15:30 - 17:30

We starten met een prachtig nieuwe vorm van vieren voor jong en oud. Iedere vierde zondag van de maand is er Kliederkerk in de Laurens! Rond een verhaal zijn we creatief bezig, we hebben een korte viering en sluiten af met een kleine maaltijd. We beginnen om 15.30 uur en eindigen om 17.30 uur.

Kliederkerk is in vele plaatsen een groot succes. Het is over komen waaien uit Engeland (Messy Church). Samen met kinderen wordt een verhaal of thema uitgediept. En het verbindt de generaties van kinderen, ouders en grootouders.

Iedereen is welkom, de deuren staan open! Ook al heb je niets met de kerk. De verhalen zijn voor iedereen interessant en de brede ontmoeting met elkaar is zo verrijkend.

Thema 22 mei: ‘Door de Jordaan’.

We horen hoe het volk Israël onder leiding van Jozua over de Jordaan trekt. Na veertig jaar in de woestijn onderweg zijn, gaat met nu het beloofde land in. En dat mag herinnerd worden. Welke rivieren moeten wij over? En wat herinneren wij ons graag?

Kom je ook?