Gluren bij de buren

Datum: 24/11/2019
Tijd: 14:00 - 16:00

Citypastoraat

Wat weten we eigenlijk van elkaar? De kerken van Rotterdam-Centrum zijn vertegenwoordigd in het oecumenisch Laurensberaad. Daar zoeken we naar nadere samenwerking en momenten om elkaar als gelovigen te ontmoeten. Een nieuw initiatief voor ontmoeting is geboren. We noemen het ‘Gluren bij de buren’.

Ieder jaar zal een van de aangesloten kerken de deuren openen en een inkijkje geven in de bijzonderheden van de geloofsgemeenschap. Zo hopen we elkaar beter te leren kennen, te begrijpen en elkaar te verrijken. We starten dit jaar in de Laurenskerk.

Het oecumenisch Laurenberaad nodigt u van harte uit voor de eerste ‘gluur-middag’. Op zondag 24 november a.s. bent u van harte welkom in de Laurenskerk. Om 14.00 uur ontvangen wij u met een kop koffie om u vervolgens een boeiende kennismaking aan te bieden. De Laurenskerk is de thuishaven van twee Hervormde wijkgemeentes: Maaskant Open Grenzen met ds. Bernard van Verschuer en het Laurenspastoraat met ds. Harold Schorren. We sluiten de middag af om 16.00 uur met een drankje en een hapje.

Ds. Harold Schorren, voorzitter oecumenisch Laurensberaad, predikant@laurenspastoraat.nl