Jaargids 2019 – 2020 is uit!

De jaargids voor de periode september 2019 – augustus 2020 is nu beschikbaar. In deze jaargids zijn de activiteiten van het Laurenspastoraat en Maaskant Open Grenzen gebundeld. Elkaar ontmoeten, leren van de oude Bijbelverhalen en hun nieuwe uitleg, samen in gesprek en op pad gaan, en bewust in de Rotterdamse samenleving staan: de komende maanden is er van alles te doen.

We hopen dat u zich uitgenodigd voelt om eens te komen kijken en aan een activiteit deel te nemen of één van de kerkdiensten te bezoeken.

De papieren versie van de jaargids is beschikbaar in het informatierek met folders in de Laurenskerk. Alle informatie van deze jaargids is ook verwerkt op deze website. Mochten er in de komende tijden wijzigingen in programma en/of data optreden, dan zullen deze op de website aangepast worden.