Kerst 2020 in de Laurenskerk

Onvermijdelijk is kerst dit jaar anders dan anders. Geen drukte en al helemaal niet samen zingen om het licht welkom te heten, Toch proberen we in de Laurenskerk zoveel mogelijk mensen deelgenoot te laten zijn van de Kerstboodschap.

Op Kerstavond zijn er een om 19.00 uur een uitzending van een zelfgemaakte Kinderkerstfilm met titel “Echt niet! Echt wel!” met een Rotterdamse enscenering welke via het youtubeekanaal te volgen is en om 23:00 uur een Kerstnachtdienst. Details daarover volgen nog, maar het aantal kerkgangers zal beperkt zijn tot dertig. Wel zijn alle diensten via het Youtube-kanaal van de Kerken in de Laurens te volgen.

Ook de Kerstochtend kunnen slechts dertig kerkgangers in de Laurenskerk vieren. Wel willen we het licht doorgeven, inde vorm van een attentie die mensen aan elkaar kunnen geven.