Kerstviering in de Alledagkerk

Kerstmis 2020 – 22 december  – 12.15 uur.
Ook dit jaar staan we in de Alledagkerk stil bij Kerstmis. We mogen, helaas, nog niet zingen maar er zal wel muziek zijn !
Voorganger is dit jaar ds. Harold Schorren en organist is dhr. Jan Teeuw.
Bovendien hebben we een panfluitiste uitgenodigd die deze Alledagkerk dienst extra sfeervol zal maken. Haar naam is mw. Carina Bossenbroek.
”Helaas moeten wij u laten weten dat dhr. Jan Teeuw niet beschikbaar is omdat hij zich aan zijn arm heeft geblesseerd en daardoor geen orgel kan spelen.
Gelukkig heeft Jan Teeuw een vervanger gevonden in de persoon van dhr. Vincent van Dam. Wij wensen Jan Teeuw vanaf deze plek van harte beterschap.
Tegen Vincent van Dam zeggen wij van harte welkom in de Alledagkerk en in de Laurenskerk.”
We nodigen u allen van harte uit om dd. 22 december om 12.15 uur naar de Laurenskerk te komen zodat we samen alvast Kerstmis kunnen vieren.
U kunt het koor van de kerk bereiken via de Kapel. (Deur links van de hoofdingang)
U bent van harte welkom !!
U dient de RIVM richtlijnen te volgen: thuis blijven bij klachten en 1,5 m afstand houden. Tevens dient u bij het binnenkomen en verlaten van de kerk een mondkapje te dragen. Bij het zitten, tijdens de dienst, hoeft dit niet.