Kindervesper, zondag 14 oktober om 17:00

Komende zondagmiddag 14 oktober, om 17:00 uur, is er weer een kindervesper in de Laurenskerk.

Wat gaan we doen? We nemen elke keer een verhaal uit de Bijbel. Dit keer gaat het over de verloren zoon. Maar eigenlijk gaat het over schoenen. Hûh? Ja over schoenen. Het wordt heel leuk. Heb je thuis nog een paar schoenen staan, die je niet draagt? Omdat ze te klein zijn of omdat je ze stom vindt. Vraag je ouders of je die weg mag geven en neem ze mee.

We gaan aan de wandel door de kerk. Er wordt gezongen. Je krijgt iets te eten en te drinken, kortom, het is altijd een beetje feest in de Laurenskerk.

Oh ja, neem je je ouders, vriendjes, vriendinnetjes, oma en opa en ook je liefste oom en tante mee? Iedereen is welkom!