Nieuws uit de ALLEDAGKERK

We gaan weer van start met de Alledagkerk !
Dinsdag 24 november bent u van harte welkom. Om 12.15 uur begint de Alledagkerk op het koor van de Laurenskerk.
We kunnen dan weer samen bidden en luisteren naar de verkondiging van God’s Woord. Immers, de Liefde van God is het doel in ons leven. (Zingen mag helaas nog niet.)
Dinsdag is ds. René van Loon de voorganger en mw. Willemijn Roodbergen de organiste. Zij zal de gemeentezang voor haar rekening nemen.
U kunt via de Kapel (ingang links van de hoofdingang van de kerk) het koor van de Laurens bereiken.
Tot dinsdag 12.15 uur !
U dient de RIVM voorschriften in acht te nemen: thuis blijven bij klachten en 1.5 m afstand in acht nemen. Tevens dient u bij het binnenkomen en verlaten van de kerk een mondkapje te dragen. Tijdens de diens kan het kapje af.