Nieuws uit de Alledagkerk

In de Alledagkerk van 8 juni j.l. hebben we het samen zingen weer opgepakt.
Samen zingen ter ere van God is immers een belangrijk onderdeel van onze eredienst.
We zijn begonnen met het samen zingen van gezang 908, vers 1 en 2 “Ik heb lief, mijn beminde”. In zijn preek stond ds. René van Loon stil bij het Thema “Liefde in de Kerk !?!”. We werden muzikaal bijgestaan door organiste mw. Thea Verhagen en sopraan mw. Ann Chadwick. U kunt de preek terug vinden in de Zondagsbrief van deze week.
In ieder geval zullen we in de Alledagkerk de komende tijd verder gaan met het samen zingen van het slotlied en om het antwoord op de Voorbeden samen te zingen. (“Heer, onze Heer, wij bidden U verhoor ons”).
We nodigen u allen van harte uit om in de Alledagkerk samen met ons te bidden en te zingen !
Op 15 juni 2021 is ds. Helene Perfors de voorganger en is dhr. Wouter Blacquiere de organist. We beginnen zoals gebruikelijk om 12.15 uur.
Graag tot ziens in de Alledagkerk !”.