Nieuws uit de Alledagkerk – update

We waren heel blij dat we weer zouden gaan zingen in de ALLEDAGKERK van 6 oktober. Maar helaas, door de recent toegenomen aantal Coronavirus besmettingen, moeten we weer op dit besluit terugkomen.
Voorganger op 6 oktober is mw. Joke van Rosmalen. Verder hebben we voor de dienst van 6 oktober organiste mw. Thea Verhagen en dwarsfluitiste mw. Marie-Christine Goergen uitgenodigd. Uit ervaring weten wij dat die samenwerking resulteert in prachtige muziek.
Uiteraard nodigen wij u allen eveneens van harte uit om op 6 oktober a.s. om 12:15 uur naar de Laurenskerk te komen. U zult zien en ervaren, hoe waardevol het is om samen te bidden en te luisteren naar de verkondiging van God’s woord. We kunnen samen van deze ALLEDAGKERK dienst iets moois maken ter ere van God.
Laten we hopen dat er spoedig weer het moment komt waarop we wel samen mogen zingen in onze Laurenskerk!
Voor nu zeggen wij tegen u allen: “blijf a.u.b. gezond”.