Rotterdamse Roze Viering: ‘Geboren willen worden’

Zondag 6 december, 15:00 uur, Laurenskerk.

In de adventstijd is er weer een Rotterdamse Roze Viering. Die Adventstijd gaat over verwachting. Wat zou jij geboren willen zien worden in je leven, in je naaste omgeving en in de wereld?

We gaan er nu vanuit dat er 30 mensen mogen komen. Als je wilt komen, meld je dan aan via dit formulier. Je kunt de viering ook online volgen via het youtube kanaal van Kerken in de Laurens. Mochten de regels aangepast worden en je de viering alleen online kunt volgen, melden wij dit via de website, de Roze Vieringen nieuwsbrief en facebook.

De viering wordt georganiseerd in samenwerking met Citypastor 010, Tafeltijd Rotterdam en de Andreaskerk