Vanaf 1 juli weer kerkdiensten in de Laurenskerk

Met ingang van 1 juli wordt een aantal kerkdiensten in de Laurenskerk hervat. Er blijven echter restricties van kracht. In de maand juli zullen we niet meer dan 100 bezoekers per dienst toelaten.

Vanaf 3 juli is er wekelijks weer het Gebed voor Vrede en Verzoening, iedere vrijdag om 12.30 uur.

Vanaf 5 juli is er iedere zondag een kerkdienst om 10.30 uur.

Vanaf 7 juli is er iedere dinsdag een dienst van de Alledagkerk om 12.15 uur.

Op onze website kerkenindelaurens.nl wordt voor iedere dienst aangegeven, of en zo ja, hoe u zich dient aan te melden. Raadpleeg dus vooraf “kerkdiensten” op de website!

Verder gelden de volgende regels:

• Kom op tijd. Iedereen moet door de commissie van ontvangst individueel gevraagd worden naar de gezondheid en dit kost          tijd. Bij griepachtige klachten wordt de toegang geweigerd.
  • De toiletten zijn uit hygiëne-overwegingen afgesloten. Alleen in noodgevallen kan er gebruik van worden gemaakt.
  • Loop vanaf de ingang direct naar uw plek.
  • Loop na afloop direct naar de uitgang. Er is in juli geen gelegenheid tot napraten met koffie en thee.
  • Volg aanwijzingen van kerkenraadsleden over looproutes en andere zaken.