Verruiming bezoek kerkdiensten

Naar aanleiding van de jongste regeringsbesluiten en het landelijke advies van de PKN hebben ook de kerkenraden van Kerken in de Laurens zich gebogen over versoepeling van de coronamaatregelen. Daarbij is besloten voortaan maximaal honderd mensen toe te laten. Er blijven wel beperkingen gelden.

• Registratie bij binnenkomst is noodzakelijk. Van de mensen die het afgelopen jaar een dienst bezocht hebben, ligt een lijst waarop zijn hun aanwezigheid kunnen aangeven. Anderen schrijven naam en telefoonnummer op.
  • In de kerk geldt nog altijd: ga bij binnenkomst direct naar uw plaats, verlaat na afloop de kerk met inachtneming van de anderhalve meter afstand.
  • Samenzang blijft beperkt, conform protocol PKN. Dit wordt op de liturgie aangegeven.
  • Koffie drinken na afloop is nog niet mogelijk.

Kerkenraden LP + MKOG