Vier de Zondag, 27 november

Zondag, 27 november, blijven de deuren van de kerk weer tot 14 uur open om, in ontmoeting en gesprek, te vieren dat we een gemeente zijn: Vier de zondag!
We dekken de tafels voor een koffielunch, aansluitend aan de hoofddienst van 10.30 uur. Ook voor de kinderen zijn er lekkere hapjes.

Op deze 27e november hebben we een bijzondere spreker. We ontvangen dan namelijk Arjan Erkel. Hij heeft door zijn werk en door persoonlijke ervaring veel kennis over schendingen van mensenrechten. In het kader van de internationale ‘Dag van de mensenrechten’, komt Arjan spreken over ‘Vrijheid van denken en doen’. Daarna gaat hij met ons in gesprek. Wat speelt er op het gebied van mensenrechtenschendingen? Wat kunnen we er als individu tegen doen? Hebben we als kerk een speciale verantwoordelijkheid?

De lezing van Arjan begint om 12.45 uur.
De kinderen hebben ondertussen hun eigen activiteit.

Iedereen, ook gasten, van harte uitgenodigd!Vier