Burendag Laurenskerk

Datum: 27/11/2016
Tijd: 15:30 - 18:00

Rotterdam is architectuurstad. De Laurenskerk bestaat daarin als rijk historisch symbool. Maar het zijn de mensen die de stenen levend maken en houden. De buren doen er toe om de Laurenskerk belevingsvol te houden!

Daarom nodigen we als Kerken in de Laurens onze buren uit om op zondag 27 november van 15.30 tot 18.00 uur op bezoek te komen in de Laurenskerk. Er is ruimschoots de gelegenheid elkaar en ons te ontmoeten bij een kop koffie of iets anders. Ook is er een programma met muziek en korte lezingen over onder neer de recente opgravingen rond de kerk. Voor kinderen zijn er eigen activiteiten.

Zodra er meer bekend is over het programma leest u dat hier.