Nieuwsbrieven en blad

Beide gemeenten hebben een wekelijkse nieuwsbrief voor hun leden en andere belangstellenden. De nieuwsbrieven bevatten details over aankomende diensten en andere activiteiten, maar ook overdenkingen, columns en personalia. Voor de nieuwsbrief van het Laurenspastoraat, Morgen is het Zondag, kunt u zich hieronder opgeven. Voor de nieuwsbrief van Maaskant Open Grenzen kunt u zich opgeven door een mail te sturen naar mkog@kerkenindelaurens.nl.

Het papieren informatieblad Kerken in de Laurens verschijnt zes keer per jaar, ook digitaal. Een digitaal abonnement is gratis, voor een papieren abonnement bedragen de kosten € 20, – per jaar. U krijgt het blad dan per post thuis. U kunt zich abonneren via ledenadm@laurenspastoraat.nl of mkog@kerkenindelaurens.nl.

Wilt u een artikel insturen voor het informatieblad Kerken in de Laurens, dan kan dit naar: kerkblad@kerkenindelaurens.nl

Inschrijven nieuwsbrief Laurenspastoraat of kerkblad ‘Kerken in de Laurens’

We houden u graag op de hoogte van alle activiteiten van onze kerkgemeente.

• Met de wekelijkse nieuwsbrief ‘Morgen is het Zondag’ bent u elke donderdag helemaal op de hoogte van alle diensten en activiteiten.
  • Met het kerkblad ‘Kerken in de Laurens’ (digitale versie) leest u meer over de achtergrond van onze diensten en kerkgemeente.
  • Met de dagelijkse brieven in Advents- en 40-dagentijd ontvangt u dagelijks een Bijbeltekst, gedicht en afbeelding ter voorbereiding op Kerst en Pasen.

Laat hieronder uw gegevens achter en vink aan wat u graag van ons wilt ontvangen.

* verplichte velden

Wat wilt u graag per email van ons ontvangen?