Hoofddienst

Laurenspastoraat – Dienst van Schrift en Tafel

Voorganger: ds. Harold Schorren

Orgel: Hayo Boerema

Op de vierde zondag van de maand is de kerkdienst te volgen via: http://kerkdienstgemist.nl

Vier de Zondag!

24 september vieren wij startzondag!

Na de zomervakantie starten we als gemeente veel van het kerkelijke werk weer op.

Heeft u de kerk tot nu toe altijd met twee benen op de grond bekeken? En zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar wat er boven in het kerkgebouw te zien is? Altijd het orgel al eens van dichtbij willen bekijken? De toren willen beklimmen? Nieuwsgierig geweest naar de creatieve talenten in onze gemeente? Meer willen weten over een specifieke kapel of op zoek naar stilte? Van gedachten willen wisselen over kerk en preek? Een programma waar iedereen van jong tot oud aan kan deelnemen.

Ga mee! En ontdek het!

Zoals gebruikelijk is er na de dienst van 10.30 een koffielunch.

Tijdens ‘Vier de Zondag’ zijn kerk, lunch en activiteiten ook open voor gasten. Welkom om elkaar te ontmoeten!