Kliederkerk zondag 24 okt 15:30

Op zondag 24 oktober is er weer Kliederkerk van 15.30 – 17.30 uur. Centraal staat dit keer het mooie verhaal van Ruth. We zullen weer samen ontdekken, samen vieren en samen eten.

Kliederkerk is een laagdrempelige manier van kerk-zijn. We verzamelen mensen rond Bijbelse verhalen; mensen van de kerk, mensen uit de buurt, mensen van overal. Voor wie de verhalen kent of ze nog nooit heeft gehoord. Kliederkerk is niet alleen bedoeld voor kinderen. Integendeel. Kliederkerk wil de generaties met elkaar verbinden. Jong en oud, kinderen, ouders, grootouders, vriendje, buren… We willen elkaar ontmoeten, met elkaar in gesprek, elkaar leren kennen op een ongedwongen manier. We willen niet ‘evangeliseren’, maar zijn er van overtuigd dat we door de verhalen en de ontmoeting bijdragen aan een mooie samenleving.