Nieuwe Laurenspastor gezocht!

Het Laurenspastoraat is één van de drie wijkgemeenten van de Hervormde Gemeente van Rotterdam-Centrum, die diensten houden in de Grote of Sint Laurenskerk. Vanwege het emeritaat van ds. Bert Kuipers is het Laurenspastoraat op zoek naar een nieuwe pastor m/v.

Het betreft een functie van 1.0 fte. Beloning conform de arbeidsvoorwaarden-regeling van de PKN.

Uw cv en motivatie kunt u tot 1 september 2018 per mail sturen aan de beroepingscommissie: beroepingscie2018@gmail.com

Voor algemene informatie over de vacature kunt u de voorzitter van de kerkenraad, Cor van den Hoek, benaderen via telefoon 06-34393701 (bij voorkeur tussen 16.00 en 17.00 uur)

Voor verdere informatie: www.kerkenindelaurens.nl/nieuwe-pastor/